Wednesday, January 5, 2011

Selamat Tahun Baru 2011

Assalamualaikum dan salam sejahtera diucapkan kepada semua pembaca blog saya...termasuklah follower saya..terima kasih banyak-banyak kerana sokongan anda semua...rasanya belum terlambat lagi saya ingin mengucapkan selamat tahun baru dan semoga perancangan untuk tahun 2011 anda semua akan berjalan seperti yang dirancangkan.....


bagi saya...tahun baru ini saya berharap agar diberikan kesihatan yang baik dan rezki yang melimpah ruah agar saya dapat memanafaatkan kesihatan ini dengan meneruskan perjuangan saya mendidik anak bangsa saya dan berkongsi segala ilmu pengetahuan dan nasihat sebanyak mungkin kepada anak-anak didik saya dan juga pembaca setiap blog saya yang tidak seberapa ini.....





kenangan pada tahun baharu ini adalah dapat bersua muka dengan jutawan internet Dr Irfan Khairi yang mana selama ini hanya mendengar suara, lihat dalam tv dan melalui pembacaan buku beliau sahaja..tetapi hari ini dapat bergambar sekali...rasa sungguh bertuah sangat......


apa apa pun kehidupan mesti diteruskan walaupun apa jua rintangan yang mendatang...sudah pasti ianya akan menjadikan kita lebih matang dan berpengalaman dalam mengaharungi hidup ini

"merancang masa bermakna merancang kejayaan" - Dr Irfan Khairi


terima kasih sekali lagi atas sokongan anda semua.....semoga allah merahmati anda semua

No comments:

Post a Comment