Wednesday, March 30, 2011

mystormkids edutainment web portal






MyStormKids.com adalah sebuah web portal pendidikan-hiburan (edutainment) dibina khusus untuk kanak-kanak Muslim. Sesuai untuk semua kanak-kanak pra-tadika dan sekolah rendah. MyStormkids.com diperkenalkan bagi mengujudkan sebuah laman web yang mampu menyampaikan ilmu dengan cara yang menyeronokkan disamping membantu dalam membimbing mereka ke arah pembentukan jati diri seorang Muslim yang sejati.


MyStormkids.com dibahagikan kepada 7 kategori yang menarik;

1.Mylife – menekankan Islam sebagai cara hidup-. Ada beberapa panduan khususnya cara bersolat, cara bertilawah, cara beradab, cara berakidah dan belajar bahasa Arab.
2.Brainfood – fakta-fakta sejarah Islam.
3.Chillout – Aktiviti berdoa, uji pengetahuan mewarna, bercerita, belajar tulisan khat dan ruangan muat turun.
4.Gamespot – ruangan ‘hot untuk kanak-kanak’ – ruangan uji minda dengan bermain’ games’.
5.Buddies - ini adakah ruangan ‘facebook untuk kanak-kanak’. Anda boleh menghantar surat, e-kad dan apa saja kepada rakan-rakan anda.
6.Speakout - adalah charting-room untuk pelajar.
7.Eduzone adalah segmen BONUS yang mengkhususkan kepada pembelajaran secara formal (termasuk latihan UPSR) berpandukan kurikulum Kementerian Pelajaran Malaysia.

MyStormkids.com juga boleh dianggap sebagai 'facebook untuk kanak-kanak' kerana mereka boleh berkomunikasi diantara kumpulan geng mereka, memuat-turun gambar dan banyak lagi yang menarik. Kandungan dan bahan pembelajaran akan sentiasa dikemaskini dari masa ke semasa.



TAWARAN ISTIMEWA

MyStormkids.com boleh dilanggan melalui STORMREADERS NETWORK dengan harga RM300.00 setahun. Sekiranya pembelian dibuat di E-Net anda sendiri (Pejabat Online - Personal Shopping Cart), yakni pembelian anda terus melayakkan anda menjadi PENGEDAR ( Bayaran Keahlian + mystormkids.com <=> RM90 + RM300 = RM390 ), maka SPONSOR (UPLINE) ANDA berpeluang mendapat bonus tambahan sebanyak RM30. Untuk keterangan lanjut sila hubungi wakil pengedar Stormreaders.


BAGAIMANA CARA MELANGGAN MYSTORMKIDS.COM

1. Semua pembelian hendaklah dibuat melalui E-Store iaitu Kedai Online Stormreaders Network. (http://www.stormreaders.net/fahmie).

2. Sekiranya anda bukan ahli Stormreaders, anda boleh membuat pembelian melalui ahli stormreaders ataupun anda daftar sebagai ahli Stormreaders.

3. Carian produk => SEARCH: storm




4. Teruskan membuat pembelian.

5. Setelah pembelian anda disahkan, anda akan mendapat satu e-mail makluman berhubung dengan katalaluan.

6. Anda gunakan katalaluan tersebut untuk LOGIN di www.mystormkids.com

BERMINAT!!! SILA LAYARI WEBSITE DIBAWAH ATAU HUBUNGI FAHMIE 0196515135

http://www.stormreaders.net/fahmie

2 comments:

  1. Salam perkenlan. Jom xchange link..

    Ni link blog saya: http://mystormkids.blogspot.com

    Terima kasih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyallah, Bersama kita Menaikkan Ekonomi Orang Islam

      Delete